چه زود...


چه زود فراموش شدم...

چه زود فراموش شدم آن زمان كه نگاهم از نگاهت دور شد ....

چه زود از یاد تو رفتم آنگاه كه دستانم از دستان تو رها شد....

مقصد من در این راه عاشقی بیراهه بود این همه انتظار و دلتنگی بیهوده بود !

با اینكه دلتنگ هستم اما چاره ای جز تحملش ندارم ،خیلی خسته ام ،

راهی جز تنها ماندن ندارم



نظرات شما عزیزان:

کریستینا
ساعت15:38---19 تير 1392
مطالبت عالین

کمپ عشق
ساعت18:08---17 اسفند 1391
سلام مرسی از حضور گرمت

shana
ساعت15:34---30 دی 1391
ديدي اومدم؟؟؟باحالي سبك نوشتنت مث خودمه عالسيييييييييي!!!بازم ميام باي

نفس
ساعت12:36---13 دی 1391
سلام.لینکت کردم توام لینکم کن........ بازم بهم سربزن.

مهسا
ساعت13:59---8 دی 1391

سلاااااااااااااام خوشحال میشم به من سر بزنید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, 18:7 |- یه عاشق دلشکسته -|


ϰ-†нêmê§